Algemene ledenvergadering 2022

13 november 2022

Algemene ledenvergadering 2022

Foto: SP Hardenberg-Ommen

Afgelopen zaterdag 12 november 2022 was onze algemene ledenvergadering. In de uitnodiging hiervoor is aangegeven dat er een nieuwe afdelingsvoorzitter en organisatiesecretaris gekozen moesten worden. Alle leden zijn in de gelegenheid gesteld zich hiervoor kandidaat te stellen.
Aanleiding voor het kiezen van een nieuwe afdelingsvoorzitter en organisatiesecretaris ligt in het feit dat de huidige afdelingsvoorzitter en organisatiesecretaris, Simon Zandvliet en Lisanne Oldenkamp, hebben aangegeven dat zij verhuizen naar Drenthe en daarom de afdeling zullen verlaten.

Voor beide functies heeft zich één persoon kandidaat gesteld, die door Simon zijn voorgedragen. Zo heeft Swanita Slaar zich kandidaat gesteld voor afdelingsvoorzitter en Wim Romijn voor organisatiesecretaris. Beiden zijn tijdens de algemene ledenvergadering met een ruime meerderheid gekozen.

Daarnaast stond een deel van de vergadering in het teken van de verkiezingen van de Provinciale Staten die volgend jaar maart plaats zal vinden. Simon Zandvliet, nu Statenlid voor Overijssel, heeft de concept kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma nader toegelicht. De leden hebben ook de mogelijkheid gehad om aanvullingen te geven op punten die zij misten in het verkiezingsprogramma.

Verder zijn de financiën van de afdeling besproken en hieruit is naar voren gekomen dat wij een financieel gezonde afdeling zijn.

Het was dan ook een zeer geslaagde avond.
Lijkt het jou nu ook leuk om actief te zijn binnen onze gezellige afdeling of heb je een vraag? Neem dan contact op met ons via hardenberg@sp.nl

Wij vragen ook nog aandacht voor onze volkspetitie.

Verlaag de rekening, en nationaliseer onze energie! Mensen uit het hele land doen mee. Al ruim 70.000 mensen tekenden de volkspetitie. Heb jij al getekend of ken jij mensen die nog niet hebben getekend? Laten wij met zoveel mogelijk mensen tekenen zodat wij het punt op de agenda kunnen zetten in Den Haag  #volkspetitie

Kosten omlaag, inkomen omhoog | Kosten Omlaag - SP

Foto: SP Hardenberg-Ommen